Communicatie

TRAININGEN - COMMUNICATIE

Dit leren de deelnemers in de trainingen gericht op betere communicatie. Meer weten over de precieze invulling van de trainingen, neem gerust contact met ons op. Wij vertellen er graag meer over.

 

Sensitief Communiceren

Maak gebruik van de kracht van sensitief communiceren en ervaar hoe veel gemakkelijker en effectiever de communicatie met je klanten, collegaís en patiŽnten kan verlopen.

 

Klantgerichtheid

Leer hoe je door een op een andere manier te communiceren je klanten kunt boeien en binden.

 

Management Vaardigheden

Verhoog het rendement van het team door persoonlijke vaardigheden op het gebied van leidinggeven verder te ontwikkelen. Leer en ervaar welke leiderschapsstijlen er zijn. Ontdek welke stijl je het best kunt hanteren in een situatie of met een teamlid.

 

Zakelijke etiquette

Met de juiste omgangsvormen voel je je in alle situaties zelfverzekerd en vind je gemakkelijk aansluiting met je gesprekspartner, maar hoe zit het nou precies met die etiquette? Wat zijn de geschreven en ongeschreven regels?

 

Presentatietechnieken

Hoe breng je een boodschap duidelijk over? Hoe houd je de aandacht van je publiek vast? En wat kan je doen om je spanning voor een presentatie te beheersen? Dat zijn o.a. vragen die aan bod komen.

 

Arts-patiŽnt communicatie

Verhoog de effectiviteit van de onderlinge communicatie door patiŽnt gericht te communiceren.

 

Sensitief Verplegen

Een ziekenhuis is een omgeving waar welbevinden en herstel voorop staan. Ervaar de kracht van sensitief verplegen hierin.

 

 

MEKK training & advies